Suomen Innostavimmat työpaikat -palkitaan viidennen kerran

ti 14. tammikuuta 2020 09.30.00

LEHDISTÖTIEDOTE                                                                                                                  14.1.2019, julkaisuvapaa klo 8.00

SUOMEN INNOSTAVIMMAT TYÖPAIKAT -PALKITAAN VIIDENNEN KERRAN

Suomalaisen työelämän kehittämiseen erikoistunut Eezy Spirit (ent. Corporate Spirit) palkitsee jo viidennen kerran Suomen innostavimmat työpaikat Finlandia-talossa ke 5.2. klo 8.00-10.30 järjestettävässä #INNOSTAVIMMAT-tilaisuudessa.

MIKÄ?

Suomen innostavimmat työpaikat on ainutlaatuinen työelämätunnustus, joka myönnetään työpaikoille, joissa on omistautunut henkilöstö. Organisaation menestyminen korreloi usein henkilöstön korkean omistautuneisuuden kanssa. Kyseessä on organisaatio, jossa henkilöstö on sitoutunut sen arvoihin sekä valmis tekemään enemmän kuin heiltä odotetaan organisaatiolle tärkeiden tavoitteiden saavuttamiseksi. Suomen innostavimmissa työpaikoissa henkilöstö on selvästi muita organisaatioita tyytyväisempiä erityisesti siihen, miten organisaatiota johdetaan ja miten hyvä organisaatio on työnantajana.

KENELLE?
Suomen innostavimmat työpaikat -tunnustus myönnetäänhenkilöstötutkimustulosten perusteella parhaisiin tuloksiin yltäneille suomalaisille organisaatioille. Vuosittaisessa kutsuvierastilaisuudessa julkaistaan kolme kategoriaa (organisaation koon mukaan) suomalaisista organisaatioista, jotka ovat saavuttaneet korkean henkilöstön omistautuneisuuden tason vuoden 2019 aikana toteutetun henkilöstötutkimuksen tulosten perusteella. Näitä yrityksiä erottuu vuonna 2019 reilu 50 satojen suomalaisten organisaatioiden joukosta. Palkitut organisaatiot julkaistaan ke 5.2. klo 10.30 Corporate Spiritin toimesta Suomen innostavimmat työpaikat -sivustolla: www.innostavimmat.fi/palkitut

KUKA MYÖNTÄÄ?
Eezy Spirit on markkinajohtaja henkilöstö- ja asiakaskokemuksen, johtamisen ja työyhteisötaitojen kehittämisessä Suomessa yli 30 vuoden kokemuksella. Eezy Spiritin henkilöstötutkimuksiin vastaa vuosittain satoja organisaatioita, joista suomalaisia vastaajia on kymmeniä tuhansia työntekijöitä. Vuosittain palkitaan Suomen innostavin työpaikka (pienten, keskisuurten ja suurten organisaatioiden sarjoissa), joissa koko henkilöstön omistautumisen nykytaso on arvioitu kaikkein parhaaksi.

HASTAGIT
#innostavimmat, #omistautuneisuus, #työelämä

LISÄTIETOJA Eezy Spirit Oy:
Piia Aalto, markkinointi- ja viestintäjohtaja, piia.aalto@eezyspirit.fi tai puh. 050 3717 517
Laura Santasalo, toimitusjohtaja, laura.santasalo@eezyspirit.fi tai puh. 050 506 5060

Eezy Spirit on suomalaisen työelämän kehittäjä ja huippuasiantuntija, joka auttaa asiakkaitaan henkilöstä- ja asiakaskokemuksen, johtamisen ja työyhteisötaitojen kehittämisessä. Tuotamme luotettavaa tietoa ja kehittämispalveluita, joilla työelämän laatua, henkilöstön viihtyvyyttä ja organisaatioiden kannattavuutta voidaan parantaa. VAPAUS KEHITTÄÄ! www.corporatespitit.fi

Suomen innostavimmat työpaikat on ainutlaatuinen työelämätunnustus, joka myönnetään vuosittain suomalaisille huippuorganisaatioille. Suomen innostavimmissa työpaikoissa on omistautunut henkilöstöstä, joka on sitoutunut yrityksen arvoihin ja valmis ylimääräisiin ponnistuksiin organisaatiolle tärkeiden tavoitteiden saavuttamiseksi. Kyseessä on työpaikka, jossa ihmiset voivat ja haluavat tehdä parhaansa.
www.innostavimmat.fi