Merja Teitosta alueensa vuoden naisyrittäjä - Lappeenrannan VMP juhli samalla 10-vuotispäiviään

pe 23. marraskuuta 2018 14.57.39

Merja Teitosta alueensa vuoden naisyrittäjä

-Lappeenrannan VMP juhli samalla 10-vuotispäiviään

Saimaan yrittäjänaiset ry on palkinnut marraskuisessa kokouksessaan VMP Lappeenrannan yrittäjän. Fegato Oy:n nimellä toimiva franchise-yrittäjä Merja Teitto on nyt alueensa vuoden 2018 yrittäjänainen. Arvostetun palkinnon lisäksi Lappeenrannalla oli aihetta juhlaan, kun toiminnan kymmenes vuosi täyttyi.

Koko ikänsä Lappeenrannassa opiskellut ja työskennellyt Teitto siirtyi kaupallisen alan ja taloushallinnon työtehtävien kautta henkilöstöpalvelualalle reilut 10 vuotta sitten. Yksityisyrittäjän palkkalistoilla on nykyään noin 60 henkilöä ja yritys on kasvanut myös taloudellisesti kannattavaksi yksiköksi.

Merja Teitto on tunnettu positiivisuudestaan ja päämäärätietoisuudesta. Pitkällä yrittäjäuralla hän on kokenut talouden vaihtelut ja henkilöstöpalvelualan muuttumisen, mutta pystynyt silti kohtauttamaan työnantajia ja työntekijöitä erinomaisin tuloksin.

Kaikki vuodet ovat olleet yrittäjäuralla tarpeellisia, enkä olisi tässä ilman näitä monenlaisia vaiheita. Osaajien löytäminen ja asiakkaiden tarpeisiin vastaaminen motivoivat minua edelleen ja nautin kehittyvällä alalla työskentelystä” kertoo palkinnostaan onnellinen yrittäjä Teitto.

VMP Varamiespalvelun toimitusjohtaja Jani Suominen on tyytyväinen Lappeenrannan toimipisteen onnistumisista tähän asti ja myös tulevaisuudessa. ”Minulla oli ilo juhlia Lappeenrannan toimipisteen kymppisynttäreitä, mutta ennen kaikkea olen mielissäni jatkosopimuksesta, jonka kirjoitimme samana päivänä. Itseään jatkuvasti kehittävä, ihmisiä kuunteleva ja loistavaa tulosta tekevä naisyrittäjä on kunnia-asia pitää verkostossa jatkossakin.”

VMP onnittelee Merjaa upeasta huomionosoituksesta ja toivottaa Lappeenrannan toimistolle lukuisia yhtä tuloksekkaita lisävuosia!

Merja Teitto, yrittäjä

Sähköposti merja.teitto@vmp.fi