Tiedote

SANNIn assari-kampanja ja assarin työpäivä huipentuivat yksityiskeikkaan

ti 23. lokakuuta 2018 14.46.43

Tänä vuonna 30-vuotista taivaltaan henkilöstöpalvelualla juhliva VMP lanseerasi alkuvuodesta SANNIn assari-kampanjan. Kampanjan tarkoituksena oli rekrytoida suositulle poptähdelle assistentti, joka avustaa artistia yhden päivän ajan erilaisissa tehtävissä. Keikkaduuni tämän hetken suosituimpiin artisteihin kuuluvan SANNIn kanssa osoittautui erittäin halutuksi ja paikkaa anoi yli 700 innokasta työnhakijaa.

SANNI esiintyi VMP:n yksityiskeikalla tapojensa mukaan energisenä ja hyväntuulisena. 

Assarihaastattelut toteutettiin kesän aikana kolmella paikkakunnalla, Turussa, Joensuussa ja Rovaniemellä. Lopullinen valinta paikkakunnan finalistien kesken suoritettiin nettiäänestyksen, SANNIn ja VMP:n toimesta. Keikalle palkattiin helsinkiläinen Ina Lindström (27), joka kävi haastattelussa Rovaniemellä asti.

Kampanjan rekrytointiprosessia VMP:llä järjestellyt Gidde Lönnmark kertoo Inan vakuuttaneen oma-aloitteisuudellaan ja yhteistyökyvyllään. ”Sopivalla itsevarmuudella varustettuna uskoimme hänen pärjäävän myös yleisön edessä ja passaavan hyvin myös bändiporukkaan.”

Ina kertoo koko projektin sujuneen positiivisissa tunnelmissa VMP:n kanssa. ”Mielikuvani VMP:stä hyvänä työnantajana on vain vahvistunut. Yhteyshenkilöni ovat olleet VMP:llä tavoitettavissa koko ajan ja olen saanut vastaukset kaikkiin kysymyksiini todella pikaisesti!”

SANNIn assari-kampanja ja VMP:n 30-vuotisjuhla huipentui asiakastilaisuuteen ja yksityiskonserttiin Helsingin Circuksessa ke 17.10.2018. Paikalle saapui hieman vajaat tuhat henkeä ympäri Suomea. Yleisö koostui VMP:n oman henkilökunnan ja paikallisten yrittäjien lisäksi työntekijä- ja yritysasiakkaista sekä yhteistyökumppaneista. SANNI osoitti konsertissaan valloittavansa kaikenikäiset myös sukupuolesta riippumatta.

Lönnmark kertoo kampanjan osuneen maaliin tavoitteissaan. ”Assari-kamppis oli meiltä henkilöstöpalvelualan yrityksenä tuore tapa lähestyä uutta yleisöä vaikeimmassa, nuorten kohderyhmässä. Kampanja siivitti hakijamäärämme nousuun ja tuki edistyksellistä mainettamme alan toimijoiden keskuudessa. Olemme saaneet myös paljon kiitosta tekijöiltämme, jotka kokivat sitoutuneensa VMP:hen entistä tiiviimmin tällaisen halutun palkitsemisen myötä.”

VMP haluaa kiittää SANNIa ja Warner Musicia erinomaisesta yhteistyöstä!  

Lisää kuvia tilaisuudesta (Kaikki kuvat Katriina Kantonen / VMP )

Kommentointi

Nimi: *
Sähköposti: *
Kommentti: *
 

Kommentit

Ei kommentteja

Uutisen jakaminen

Jaa kirjoitus tuttavalle: