Juha Pesolasta VMP Groupin uusi toimitusjohtaja

ma 21. toukokuuta 2018 10.00.06

Henkilöstöpalveluyritys VMP Groupin uudeksi toimitusjohtajaksi 17.5.2018 alkaen on nimitetty Juha Pesola, joka on vuodesta 2015 työskennellyt konserniin kuuluvan VMP Varamiespalvelun toimitusjohtajana. Konsernin aikaisempi toimitusjohtaja Heimo Hakkarainen siirtyy VMP Groupin hallituksen jäseneksi.

”VMP Groupin tehtävänä on auttaa ihmisiä ja yrityksiä menestymään muuttuvassa työelämässä. Tähän asiaan uskomme vahvasti ja haluamme koko henkilöstömme voimin olla mukana miettimässä ja toteuttamassa uusia ratkaisuja. Samalla kehitämme VMP Groupista entistä vahvempaa henkilöstöpalveluyritystä”, toteaa Juha Pesola.

”Olen toiminut VMP Groupin toimitusjohtajana vuodesta 2012 ja saanut sinä aikana kehittää yhtiötä henkilöstövuokrausyhtiöstä monipuoliseksi henkilöstöpalveluyritykseksi. VMP Group on viime vuodet kasvanut vahvasti ja kannattavasti kehittäen samalla uusia työllistämisen ja työllistymisen palveluja. Koen, että nyt on sopiva hetki siirtää operatiivinen vastuu eteenpäin ja jatkaa yhtiön kehittämistä hallituksesta käsin. VMP Groupin uudeksi toimitusjohtajaksi nimitetyllä Juha Pesolalla on vankka kokemus henkilöstöpalvelualalta ja VMP Varamiespalvelujen johdosta”, sanoo Heimo Hakkarainen.

Juha Pesola, toimitusjohtaja, VMP Group

puh. +358 40 307 5105, juha.pesola@vmp.fi