Asiantuntijoiden ja ammattilaisten haku helpottuu Pohjois-Karjalassa – soveltuvuusarviointien ja rekrytointien huippuosaaja Personnel laajenee Joensuuhun

pe 10. helmikuuta 2017 14.31.00

Pohjois-Karjalan alueen yrityksille avautuu uutta vahvaa soveltuvuusarviointien, rekrytointien sekä asiantuntijoiden ja johtajien suorahakujen osaamista, kun VMP Groupiin kuuluva Personnel laajentaa toimintaansa Joensuuhun.

Henkilöhakukonsultti Timo Riissasen mukaan Personnelin kaltaista palvelua ei ole ollut aiemmin Joensuun alueella. Paikallisen työelämän ja asiakkaiden tuntemus voidaan yhdistää Personnelin psykologien sekä tutkimusyksiöiden osaamiseen.

– Tänä päivänä on yhä vaikeampaa löytää yritykselle sopivaa asiantuntijaa tai johtajaa. Personnelin soveltuvuusarvioinneilla ja kokemuksella voimme ennustaa erittäin luotettavasti, miten henkilö menestyy yrityksessä ja työelämässä. Uskomme, että Personnelilla on merkittävät kasvumahdollisuudet Joensuun 100 000 ihmisen talousalueella, Riissanen sanoo.

Personnel on vuonna 1985 perustettu yritys, jolla on toimistot Helsingissä, Tampereella, Jyväskylässä, Seinäjoella ja Oulussa. Personnel on ollut vuodesta 2011 mm. valtion yhteishankintayksikön Hanselin yhteiskumppani ja vastannut kaikista valtionhallinnon soveltuvuusarvioinneista.

Personnel tekee yli 4000 soveltuvuusarviointia vuosittain ja se on omalla alallaan Suomen johtavia toimijoita. Toimitusjohtaja Ari Juvosen mukaan laajentuminen Joensuuhun tapahtuu otolliseen aikaan.

– Rekrytointi- ja soveltuvuusarviointibisnes on hyvä talouden kuumemittari. Nyt näyttää siltä, että talous on piristymässä ja myös rekrytoinneissa näkyy virkistymistä, Juvonen arvioi.

Toimitusjohtaja Ari Juvonen on tavattavissa tiistaina 14.2. klo 9.30-12.00 ja klo. 14.30-15.30 Personnelin ja VMP:n toimistolla (os. Koskikatu 13). Juvonen kertoo mielellään lisää työelämän murroksesta sekä rekrytointialan  näkymistä.

Toimitusjohtaja Ari Juvonen, Personnel, puh: 040 721 77 99 tai
Henkilöhakukonsultti Timo Riissanen, Personnel, puh: 050 444 24 78