
Uusimmat tiedotteet
Mitä ottaa huomioon ennen rekrytapahtumaan osallistumista? Asiantuntijamme vastaavat!
20.11.2017 | Blogikirjoitukset
Rekrytapahtumia järjestetään kuukausittain ympäri Suomea. On muutama asia, jotka kannattaa ottaa huomioon ennen tapahtumaan osallistumista. Kysyimme V...
Lue lisää
Salon dynaaminen IoT Campus vahvistuu henkilöstöalan ammattilaisilla
15.11.2017 | Lehdistötiedotteet
Tiedote 15.11.2017VMP Group jalkautuu VMP Varamiespalvelun johdolla IoT Campuksen yrittäjien ja yritysten tueksi. Positiivisen rakennemuutoksen ja Sal...
Lue lisää
VMP Group mukana Turun RekryExpossa!
14.11.2017 | Uutiset
RekryExpo'17 järjestetään ensimmäistä kertaa 22.11.2017 Turun Messukeskuksessa. VMP Group on mukana messuilla, osastomme löydät heti aulasta, osastonu...
Lue lisää
Tsekkaa onnistuneen rekrytointiprosessin kolme kulmakiveä
13.11.2017 | Blogikirjoitukset
Talouden positiivinen vire on saanut tämän vuoden aikana yritysten rekryrattaisiin vauhtia. Onko yrityksellänne tarvetta lisähenkilöstölle tai rekrypr...
Lue lisää
Robotit ja tekoäly tärkeässä roolissa tulevaisuuden henkilöstöpalveluissa - VMP Group ja Most Digital solmivat strategisen kumppanuussopimuksen
01.11.2017 | Lehdistötiedotteet
Työelämän murros, digitalisaatio ja robotiikan yleistyminen tulevat muuttamaan myös henkilöstöpalvelualaa voimakkaasti. Pysyäkseen kehityksen edelläkä...
Lue lisää
Monityöurabloggaaja Mira: Kaamoksen valopilkut
30.10.2017 | Blogikirjoitukset
Kesämme ei ollut mitenkään hellivä tänä vuonna ja syksy on ollut todella kostea ympäri maan.Aurinkoa ei ole paljon näkynyt viime aikoina, joka luo ill...
Lue lisää
Monityöurabloggaaja Tanja L: Lukekaa ihmiset, lukekaa
24.10.2017 | Blogikirjoitukset
Minulla on aina ollut vahva rakkaussuhde äidinkieleeni. Se on viitoittanut pitkälti tekemiäni valintoja koulu- ja työelämässä sekä toiminut suurimpana...
Lue lisää
Asiakaskokemus ja sen merkitys
19.10.2017 | Blogikirjoitukset
Asiakaskokemuksesta on viime aikoina puhuttu paljon, ja tutkimustuloksetkin osoittavat, että ne yritykset, jotka todistetusti tuottavat hyvää asiakask...
Lue lisää
VMP:n Älä jaksa. Viihdy! -meininki jatkuu!
17.10.2017 | Uutiset
Meille VMP:llä voi antaa palautetta mm. asiakaskokemuskyselyihin vastaamalla, asiointipalvelussa, live chatissa ja toimistoilla. Emme tee perinteistä ...
Lue lisää