Seuraa VMP Varamiespalvelu

Tunnisteet

Nenäpäivä

Opinnäytetyö avaa pörssilistautumisen vaikutuksia VMP:n viestinnässä

Lehdistötiedotteet   •   Joulu 13, 2018 12:48 EET

VMP:n strategiana on auttaa yrityksiä menestymään bisneksessä eri tavoin. VMP:n sisällöntuottaja Katriina Kantosen opinnäytetyö pörssilistautumisen viestintävaikutuksista on julkaistu kaikkien listautumista suunnittelevien yritysten avuksi. Opinnäytetyön tarkoituksena on myös helpottaa viestinnän parissa työskentelevien ihmisten valmistautumista pörssilistautumisen viestintään.

VMP jalkautui etätöihin Malagan aurinkorannalle

Lehdistötiedotteet   •   Joulu 11, 2018 15:09 EET

​VMP-konserni mahdollisti toimihenkilöilleen syksyllä 2018 etätyömahdollisuuden Espanjan auringon alla. Etätyön tarjoamisen tavoitteena oli kerätä positiivisia kokemuksia ulkomailla työskentelystä sekä tutustua yhteisölliseen työntekoon konsernin muiden kollegoiden kanssa. Reissu koettiin erittäin positiiviseksi irtiotoksi arjesta.

Merja Teitosta alueensa vuoden naisyrittäjä -	Lappeenrannan VMP juhli samalla 10-vuotispäiviään

Merja Teitosta alueensa vuoden naisyrittäjä - Lappeenrannan VMP juhli samalla 10-vuotispäiviään

Lehdistötiedotteet   •   Marras 23, 2018 14:57 EET

Saimaan yrittäjänaiset ry on palkinnut marraskuisessa kokouksessaan VMP Lappeenrannan yrittäjän. Fegato Oy:n nimellä toimiva franchise-yrittäjä Merja Teitto on nyt alueensa vuoden 2018 yrittäjänainen. Arvostetun palkinnon lisäksi Lappeenrannalla oli aihetta juhlaan, kun toiminnan kymmenes vuosi täyttyi.

Helsingin ja Lohjan VMP mukana uuden mallin työllistämishankkeessa

Lehdistötiedotteet   •   Marras 16, 2018 13:41 EET

Vuosi 2018 on noussut otsikoihin henkilöstöpalvelualan uusien työllistämispilottien myötä. Marraskuun alussa käynnistyi työllistämis- ja kohtaantohaasteeseen pureutuva kumppanuushanke, jossa ratkaisuja etsitään kuitenkin aikaisempia erikoisemman kumppanikollaasin kanssa.

VMP Urapalvelu tarjoaa elämyksiä työtä hakeville nuorille

Lehdistötiedotteet   •   Marras 08, 2018 09:56 EET

​VMP näkyy ja kuuluu isosti Hartwall Arenalla pitkän yhteistyön saattelemana. Jokereilla, VMP:llä sekä Helsingin Ohjaamolla on yhteisenä kohderyhmänä ja intressinä nuoret ja heidän hyvinvointi. VMP halusi tarjota elämyksen Helsingin Ohjaamon työtä etsiville nuorille vapaalippujen muodossa KHL-otteluun Hartwall Arenalle.

SANNIn assari-kampanja ja assarin työpäivä huipentuivat yksityiskeikkaan

Lehdistötiedotteet   •   Loka 23, 2018 14:46 EEST

Poptähti SANNIn assariksi valikoitui kesän aikana Ina Lindström. Yli 700 hakemuksen joukosta valittu Ina pääsi työskentelemään lahjakkaan ja suositun artistitähden apukätenä kiireisenä keikkapäivänä Helsingissä.

Tuloksentekoa saman katon alla

Lehdistötiedotteet   •   Loka 22, 2018 13:04 EEST

​Tampereen VMP:n toimisto muutti kimppaan Personnelin ja Raukolan kanssa noin kuukausi sitten. Upouudet tilat ovat saaneet positiivista palautetta asiakkailta ja työntekijöiltä. Toimistossa riittää vilinää, sillä päivän aikana tiloissa vierailee kymmeniä ihmisiä testattavina ja haastatteluissa.

Vuokratyön myytit murtuvat: vuokratyöntekijät tyytyväisiä ja sitoutuneita

Lehdistötiedotteet   •   Elo 30, 2018 14:06 EEST

Henkilöstöpalveluyritysten liiton HPL:n tutkimuksen mukaan vuokratyöntekijät näkevät vuokratyön yhä useammin avaavan heille uusia työllistymismahdollisuuksia. VMP:n osalta tutkimus osoittaa, että vuokratyöntekijät sitoutuvat työhön, mikä on tärkeää niin työn tuloksen kuin työyhteisön hyvinvoinnin kannalta.

Staff Plus vastaa horeca-alan koulutustarpeeseen

Lehdistötiedotteet   •   Elo 23, 2018 21:00 EEST

Horeca-alaa varjostaa työvoimapula, joka johtuu alalle ominaisesta vuorotyöskentelystä ja työn kausiluonteisuudesta. Staff Plus ja VMP ovat etsineet ratkaisua tarjoamalla täydennyskoulutuksia. Järjestettävät ravintola-alan koulutukset lisäävät työntekijöiden valmiutta ja mahdollistavat uralla etenemisen helposti.

Kutsu VMP:n puolivuosikatsauksen tiedotustilaisuuteen 29.8.2018
Työllisyyspalveluiden valinnanvapaudesta vauhtia nuorten työllistymiseen - VMP tarjoaa nuorille valmennuksen lisäksi työpaikkoja

Lehdistötiedotteet   •   Kesä 15, 2018 10:12 EEST

​Henkilöstöpalvelualan yritys VMP on voimalla mukana talkoissa nuorten työurien tukemisessa ja koulutuspolkujen löytämisessä. VMP tarjoaa nuorille työllistymispalveluita valinnanvapauskokeilun myötä kahdeksalla ELY-keskusalueella kesällä käynnistyvissä työ- ja elinkeinoministeriön rahoittamissa Nuoret töihin!- ja Nuoret kohti työtä! -hankkeissa.

VMP suunnittelee listautumisantia ja listautumista Nasdaq First North Finland –markkinapaikalle
Juha Pesolasta VMP Groupin uusi toimitusjohtaja

Lehdistötiedotteet   •   Touko 21, 2018 10:00 EEST

Henkilöstöpalveluyritys VMP Groupin uudeksi toimitusjohtajaksi 17.5.2018 alkaen on nimitetty Juha Pesola, joka on vuodesta 2015 työskennellyt konserniin kuuluvan VMP Varamiespalvelun toimitusjohtajana. Konsernin aikaisempi toimitusjohtaja Heimo Hakkarainen siirtyy VMP Groupin hallituksen jäseneksi.

​Työvoimapula on kova - moni työ jäisi tekemättä ilman vieraskielistä työvoimaa

Lehdistötiedotteet   •   Huhti 16, 2018 10:01 EEST

Maaliskuussa julkaistun suomalaisen ammattibarometrin mukaan etenkin rakennus-, hoito- ja ravintola-ala kärsivät työvoimapulasta. VMP Varamiespalvelu vastaa suomalaisen työelämän murrokseen auttamalla osaajia ja työntekijöitä kohtaamaan joustavasti. Englanninkielinen työvoima on monella alalla iso apu.

VMP Groupin tapahtumarikas vuosi 2017 päättyi tilinpäätöksen huippulukuihin

Lehdistötiedotteet   •   Huhti 06, 2018 12:22 EEST

Suomea suotuisasti kohdellut talousnoste johdatteli osaltaan VMP Groupin erinomaiseen kasvuun viime vuonna. Konsernin ketjuliikevaihto kasvoi kaikkiaan 23 % ja oli 178 miljoonaa euroa. Konsernin käyttökate oli 9,3 milj. Euroa ja kasvoi edellisestä vuodesta 80 %.

Jaakkolan yrittäjäpariskunta vei Franny-palkinnon Saloon

Lehdistötiedotteet   •   Maalis 26, 2018 09:58 EEST

​Suomen Franchising-yhdistyksen vuosittaiset Franny-palkinnot jaettiin perjantaina 23.3.2018 menestyneille yrittäjille. VMP Varamiespalvelu palkitsi upeista kasvuluvuista yrittäjät Mikko ja Charlotta Jaakkolan, joiden alueeseen kuuluu Salon lisäksi Pori ja Rauma-Uusikaupunki. Merkittävänä työllistäjänä he tarjosivat viime vuonna työtilaisuuksia lähes 500 työntekijälle.

SANNIn kesäkiertueella haku päällä, VMP etsii päätöskeikalle assistenttia

Lehdistötiedotteet   •   Helmi 14, 2018 14:00 EET

SANNI, yksi tämän hetken suosituimmista ja omaleimaisimmista pop-artisteista starttaa kesäkiertueensa yhdessä VMP:n kanssa. VMP toteuttaa SANNI:n kiertueella Suomen mageimman työhaastattelun kesällä 2018. VMP tulee näkymään SANNIn keikkabussissa sekä digitaalisesti VMP:n kanavissa.

VMP Varamiespalvelu laajenee uusille alueille - henkilöstömuutoksia myös tutuilla paikkakunnilla

Lehdistötiedotteet   •   Tammi 31, 2018 11:22 EET

​Alkanut vuosi tuo mukanaan uusia henkilöitä VMP Varamiespalvelun vahvuuteen. Samassa yhteydessä VMP Varamiespalvelun toiminta laajenee kahdelle, kokonaan uudelle paikkakunnalle. Kannuksen ja Ylivieskan toimipisteiden vetäjänä aloittaa Heikki Laitala, joka on ensimmäinen täysin ketjun ulkopuolinen yrittäjä sitten vuoden 2007.

Tennislupaus Emil Ruusuvuori ja VMP Group yhteistyöhön

Lehdistötiedotteet   •   Tammi 30, 2018 14:42 EET

Suomalainen tennisammattilainen Emil Ruusuvuori ja VMP Group ovat solmineet yhteistyösopimuksen, joka toivottavasti osaltaan auttaa nuorta urheilijaa matkalla maailman huipulle.

VMP Group jakaa vinkkinsä muuttuvassa työelämässä menestymiseen - Mukana myös poikkeuksellisesta asenteestaan kuuluisa Pekka Hyysalo

Lehdistötiedotteet   •   Tammi 16, 2018 14:21 EET

Salon IoT Parkissa eli Campuksella uuden toimitilan avannut VMP Group esittelee palveluitaan alueen yrittäjille ja yrityselämän toimijoille aamiaistilaisuudessa 1.2. Henkilöstöpalvelu- ja rekrytointiosaamisestaan tuttu konserni on edelläkävijä myös robotiikan ja digitalisaation hyödyntämisessä, josta tapahtumassa tarjoillaan tuhti tietopaketti.